Täna oli meil maastikumäng. Proovile pandi õpilaste nutiseadmed, kaardilugemisoskus, teadmised ja meeskonnatöö oskus.
Õpilastel oli valida kahe ringi vahel - kas minna kooli juurest Kõrgessaarde ja sealt Pihla kaudu tagasi, või Isabella külla, mõisakoha juurde ja läbi Napi küla tagasi. Esimene ring oli veidi pikem (7km) ja teine lühem (5km), aga esimene kulges paremat teed mööda.
Alustuseks palusime paariline leida nii, et vähemalt ühel oleks nutiseade, millesse on installeeritud QRkoodi lugeja ja Endomondo vms, mis loeks üle läbitud kilomeetrid. Küsimuste asukohtade leidmiseks oli abiks paberil kaart ja seda loeti osavalt (selgus, et ühel kaardil oli küsimuse asukoht veidi valesti märgitud!).
Ülesannete hulgas oli küsimusi kohaliku eluga seotult, nt. mis hiidlaste seltsi kuuluvad Lauka piirkonna inimesed. Hiiu keeles tuli etteantud sõnadega moodustada loogiline lause (sõnadeks olid: itu, krõnks, kodima, leiges ja täied). Teada, mis Hiiumaa teemalise teose kirjutas Aino Kallas ja mis jahiulukeid ei ole saarel. Küsimusi oli peidetud ka QRkoodi sisse ja loomulikult tuli teha etteantud teemal selfisid jne.
Pihla külas oli teepervel sadu kaasaelajaid ja kolm põtra jalutasid üle Pihla oja ajal, kui õpetaja Siret mängust pilte tegemas käis.
Kuigi võistlus ei olnud aja peale, ei peljanud mõned osalejad joosta. Kontrollajaga, 1,5 tundi, jõudsid tagasi kõik osalejad.
SUUR-SUUR AITÄH! Oli vahva mäng, mille tulemused teeme teatavaks kadrilaupäeval.